Skóra węża-hit sezonu

Wszyscy dookoła okryli się już swetrami, szalikami, czapkami i kurtkami puchowymi a ja nadal chodzę w sukienkach i mokasynach i czuję się jak z innej planety, czy ktoś tak samo nie może się pogodzić z nadchodzącym zimnem i paraduje jak Cejrowski przy 11 stopniach?
  Jednym z hitów tegorocznego sezonu jest wzór skóry węża, na punkcie którego oszalałam. Mogłabym się ubrać tak, że Krzysztof Rutkowski myślałby, że znalazł nową wylinkę pytona znad Wisły i musi otwierać śledztwo na nowo. Oto jedna z propozycji stylizacji z "wężową" sukienką oraz butami:

Shop this look:

Koszula-Lumpeks
Sukienka-Missguided 
Naszyjnik-Aliexpress
Buty-H&M
Kolczyki-NewYorker 
Torebka-Vinted






Długo zwlekałam z założeniem bloga, w końcu skończyło się babki sranie i jest! Bardzo bym chciała dodawać posty ze stylizacjami, poradami i inspiracjami regularnie i będę się starać to robić. Jestem otwarta na każdego rodzaju porady od tych bardziej zaawansowanych! 
Zapraszam też na mojego instagrama- FESZYNISTAS tam zamieszczam zdjęcia praktycznie codziennie ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

2018- Bitwa pod Rossmannem

Wyrwana z zoo